DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin
Parçalı Bulutlu
30°C
Mersin
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Parçalı Bulutlu
30°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
30°C
Çarşamba Açık
30°C

Gaziden ata tohumu bağışı

Gaziden ata tohumu bağışı
A+
A-

70 yaşındaki Gazi Ahmet Büyüktat, Mut İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğüne ata tohumu teslim etti.
İlçemiz Mut’ta yaşayan Gazi Ahmet Büyüktat, babasından kalan ata tohumlarını, çoğaltılması için İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ekrem Bayır’a teslim etti.
Anlamlı bir bağışa imza atan Gazi Büyüktat, babasının 1942’de emanet ettiği cin darı ve süpürge otu tohumlarını, çoğaltılması için İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ekrem Bayır’a verdi. Büyüktat, tohumları depoda koruduklarını belirterek, “Babam, ileride kıtlık olursa tohumlarını çoğaltmamız için bize emanet etmişti” dedi.
Mut İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ekrem Bayır da, Büyüktat’a duyarlılığından dolayı teşekkür ederek, “O dönemlerde cin darıdan un yapılıp, çeşitli unlarla karıştırılıp ekmek üretiminde kullanılırmış. Tohumları Osmaniye’deki Yağlı Tohumlar Araştırma Enstitüsüne göndereceğiz” şeklinde konuştu.

Mehmet Gürbüz

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.