DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin
Parçalı Bulutlu
30°C
Mersin
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Parçalı Bulutlu
30°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
30°C
Çarşamba Açık
30°C

MUT’TA SOKAĞA ÇIKANLARA CEZA YAĞDI

MUT’TA SOKAĞA ÇIKANLARA CEZA YAĞDI
A+
A-

Mut’ta Koronavirüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında, Mut İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan denetimlerde; sokağa çıktığı tespit edilen 20 yaş altı bir gence ve sosyal mesafe kuralına uymayan 5 yurttaşa tutanak tutulup cezai işlem uygulandı.

Polis ekipleri, sokağa çıktığı tespit edilen 20  yaş altı Fırat İ. ile sosyal mesafe kuralına uymadıkları tespit edilen Hacı Arif E., Mehmet K. Emre G., Mert S. ve Serkan A. isimli yurttaşlar hakkında 1593 sayılı Umumi Hıfzısıhha Kanununun 282. maddesince tutanak tanzim ederek, cezai işlem uyguladı.

Denetimlerin aralıksız süreceğini belirten yetkililer, yurttaşları duyarlı olmaya ve kurallara uymaya davet etti. Yetkililer, amacın ceza kesmek değil, toplum sağlığını korumak olduğunu bildirdi.

Haber Merkezi

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.