Mersin’in Narenciyesi, Mersinliler’e Pandemide Şifa Oluyor Mersin Büyükşehir Belediyesi, koronavirüse yakalanan hastalar ve Aile Sağlığı Merkezi çalışanlarına narenciye dağıtımını başlattı. ‘Covid-19 Salgınına Doğal Vitamin Desteği Projesi’ olarak hayata geçirilen çalışmada vitamin deposu narenciyeler, Mersinli üreticiden yurttaşlara ulaştırılıyor. Proje kapsamında ‘2021 Sevgi ve İyileşme Yılı’na özel hazırlanan gıda kolileri, narenciyeler ile birlikte ve...