DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin
Parçalı Bulutlu
30°C
Mersin
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Parçalı Bulutlu
30°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
30°C
Çarşamba Açık
30°C

Etiket: Otobüste Nihat Mustul

REKLAM ALANI
Otobüsle Mut’tan Ankara’ya gidiyor kadın…Konya’da mola veriyor sürücü.Otobüsten inmiyor kadın ama gözleri dışarıda…İki genç çay içiyor bir masada; birisi Mutlu, tanıyor,Sürücü yardımcısı, “Kimse kalmasın aşağıda” diyor,Yarım çayını bırakıp koşuyor Mutlu genç,El sallıyor öbürü,Arkasından da,Yarım bardağı boşaltıyor yarım bardağına,İçiyor doya doya!.. Gecenin sonu, sabahın başlangıcı…Kimisi uyuyor, kimisi hiç uyuyamamış, kimisi yarı...
22.10.2019