Yerel seçimler için oy kullanacağız. İlçemizi, ilimizi ve mahallelerimizle köylerimizi yönetecek yerel idarecilerimizi belirleyeceğiz. Olacak olanın hepsi bu aslında. Bize göre böyle. Peki siyaset sahnesinin söz sahiplerine göre böyle mi? Olur mu? Bu sadece bir seçim değil. Kimine göre cennet garantili oylarınız. Kimine göre cehennemin gayya kuyularına tek yön gidiş...