
Mut’ta tarihi Laal Paşa camiindeki yıllardır vatandaşa hizmet veren WC (tuvalet) görevli tarafından kapısı kapanıp önüne demir barikat konularak hizmet dışı bırakılıyor. Bu konu hakkında üzüldüklerini dile getiren yurttaşlar, burası şahıs malı değil ilçemizde tarihi bir Laal Paşa Camisinde bulunan ve halka açık bir WC’nin neden kapısı kapanıyor, neden açılmaması için önüne demirden barikat konuyor? Bizlere hizmet veren bir yer neden yasaklanıyor? Bu konuda yetkililer ne yapmak istiyor? diyor. Yetkililere sorduğumuzda ise öyle bir şeyin sözkonusu olmadığını sadece temizlik için kapatıldığı söylenmesine rağmen bakıldığında öyle olmadığı ortada. Görevliye bu şekilde talimat veren yetkili kimse yüksek makamların bu konuya el atmasını isteyen yurttaşlar bu konuya bir çözüm bulunmasını istiyor.
Hasan Çetin