DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin
Parçalı Bulutlu
30°C
Mersin
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Parçalı Bulutlu
30°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
30°C
Çarşamba Açık
30°C

YETERİ NEDİR?

YETERİ NEDİR?
A+
A-

Para sana hizmet ederse efendisin, sen paraya hizmet edersen kölesin. 

          Yeteri kadarı zaruridir.

          Yeteri nedir? 

          O sana bağlı. 

          Sorun da burada!

          Giderek para en büyük güç ve nüfuz haline geldi. Toplumun büyük bölümü ekonomik sıkıntı içinde asosyal bir hayat sürmektedir.

          Gelir dağılımı bozulmakta; güç sahipleri gücünü korumak için, alt gelir gurupları hayat standardını yükseltmek için çabalamakta; kazanma azmi kontrolsüz bir hırsa dönüşmektedir.

           Bu arada aile, sosyal çevre ihmal edilmekte, değer ölçüleri zedelenmektedir. Cenap Şahabettin der ki; altın kurbanları kurşun kurbanlarından az değildir.   

        Madde ile mana arasında denge kurabilmek, koruyabilmek,

        Gelişme, istikrar ve insicamı yakalamak,

        Kendini güvende hissetmek,

        Sağlık, iyi bir aile, sosyal çevre ve yeteri kadar gelir…

        İşte huzur, işte mutluluk! Diyeceğim ama, COVİD19 olmasa…

       COVİD19;

       Toplumun sosyolojik ve psikolojik dengesini sarsıyor,

        İnsanları birbirinden uzaklaştırıyor,

       Ekonomik dengeleri ve gelir dağılımını bozuyor

       Önceliklerimizi değiştiriyor, 

       Gelecek kaygısını arttırıyor.

       Bunların yanı sıra;

       Sabrı, kanaati öğretiyor, 

       Yeni alışkanlıklar, beceriler kazandırıyor,

       Sıradan şeylerin ne kadar önemli olduğunu hatırlatıyor,

       Temizlik hassasiyetini arttırıyor,

       Kısaca COVİD19 bizi terbiye ediyor.

       Zor da olsa geçecek…

       Bu süreci sabırla, kurallara uyarak en az zararla atlatabilirsek,

       Ki inşallah atlatacağız,

       İşte huzur, işte mutluluk!  Diyeceğiz.

       İnşallah! Hem daha derli toplu olarak…

      @kpınar 221120

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.