DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin
Açık
30°C
Mersin
30°C
Açık
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
30°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
30°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
30°C

Mehmet ÇETİN

ÇEKİNMEDEN

    ADIBELLİ POLİS YAŞAR’I GERİ ÇAĞIRIN

    Geçen hafta ilgilileri uyarıyorum diye bir
    yazı yazmıştım. Bu güne kadar bir yanıt veren kurum
    ya da kurumları hiç görmedim. Kaymakamı uyarmıştım.
    Başkanı uyarmıştım. Büyük başkanı ve emniyet müdürünü
    uyarmıştım. Sanırım okumadılar veya okumak
    istemediler veya bizi hesaba almadılar, veya işlerine
    öyle geliyor veya ellerinden bir şey gelmiyor. Ama
    ben yine de gıdıklayıp duracağım; bir cevap alıncaya kadar.

    Çünkü bu ilçe bizim, bu ilçe hepimizin.
    Daha önceleri çare bulamazsanız anlatayım demiştim
    Ve de anlattığımı sanıyorum…

    İlçe sakinleri ana yollarda yürüyemez oldu.
    Masalardan, sandalyelerden sorunsuz oturan insanlardan.
    Geçenlerde yolda zor gördüğümüz zabıtaya sordum:
    Siz büyük şehrin mi zabıtasısınız yoksa küçük şehrin mi
    Diye. Bilemediler, üzüldüm doğrusu.

    Yıllar önce ana yolda yürürken ilçenin sayılı
    zengininin biriyle polis Yaşar tantana yapıyorlar,
    kulak misafiri olmuştum. Polis arabanı uygun bir yere
    ve uygun şekilde park et diyor. Hatırı sayılır insan da
    karşı çıkıyor. İstediğim yere park ederim diye…
    Ben bunu yazmıştım.
    O zamanın emniyet müdürü polis Yaşar’a
    pilaket vermişti. Sonra polis Yaşar emekli oldu.
    Yolların düzeni bitti…
    Çok şikayetçi var.

    Yetkililere tekrar SESLENİYORUM:
    HİÇ Mİ YOLLARDA GEZİP GÖRMEZSİNİZ DİYOR,
    İSTERSENİZ POLİS YAŞAR’I GERİ GETİRELİM DİYORUM…

    Yazarın Diğer Yazıları
    Yorumlar

    Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.