YABAN ATLARI
Bir yaban atlarımız vardı,
Bir de yakamozları kıskandıran gözlerimiz.
Özgürlüğümüze koşalım derken,
Doludizgin yağmura teslim olduk.
Şimdi senden geriye kalanlar mı?
Karmakarışık duygulara esir olmuş bir yürek,
Adına yalnızlık dedikleri bir yaşam…
Her şeyin bir bedeli olduğu gibi
Özgürlüğün de bir bedeli varmış.
Ben sana esir olmuşken,
Sensizliği yudumlarken kana kana
Boşuna bekleme ey yar diyorsun
Gittiğim yer öylesine uzak ki
İstesem de gelemem diyorsun.
Ama istersen beni görmek
Geceleri çık balkona
Yıldız olur düşerim gözlerine
Sabah güneş olur doğarım pencerelerine
Acıların kabarttı mı yüreğini?
Hüzzam şarkılara nota olur saçılırım düşlerine…