DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin
Parçalı Bulutlu
30°C
Mersin
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Parçalı Bulutlu
30°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
30°C
Çarşamba Açık
30°C

Bu ayıp bizlere yetmez mi?

Biz enflasyona insanlarımızı ezdirmedik sözü bakanların ağzında sakız oldu.
Matamatiksel bir hesap yapalım.
2002’de devletimizin baktığı yoksul sayısı “BİR BUÇUK MİLYONDU.
BUGÜN YİRMİBİR MİLYON” olmuş.
Soru: Vatandaşlarımız 22 yılda zenginleşti mi, daha yoksul mu oldu?
Bugün kişi başına düşen milli gelir 12 bin dolarmış.
Öyle anlatılıyor, yazılıyor.
Yıllık geliri 300 bin lirayı bulan kaç aile var?
Madem bu kadar zengin bir ülkeyiz, bunu siz deklare ediyorsunuz.
Neden okuluna aç giden, üç öğünü bir öğüne indiren öğrencilerimize bir öyün yemek vermiyorsunuz?
Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılına girdiğimiz şu günlerde Pazaryeri artıklarıyla geçinen milyonlar var.
Yalınayak terlikle çorapsız insanlarla dolu sokaklarımız.
Bu ayıp bizlere yetmez mi?
Yazarın Diğer Yazıları
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.